Recenzie (468)
Wacky Races (1968) (seriál)
Pre mňa kultovka, ktroú som denno-denne sledoval na Cartoon Network (Slag brothers rulz).
Futurama: The Lost Adventure (2008)
Tak to teda nie. 3d animácia Futurame nesedí. Slabí dej, ktorý je miestami dosť od veci (je vidno že epizóda je vytvorená prevažne zo záberou z videohry).
SpongeBob v šortkách (1999) (seriál)
I keď je to určené prevažne mladším divákom, ja sa na tom proste "kosím" donekonečna.. Niečo na tom bude...
Loose Change: Final Cut (2007)
Oproti predchodcu jednoznačne lepšie odvedená práca - lepšie zostrihané a s profesionálnejším prístupom. I keď sa zväčša jedná o recykláciu, pár vecí je tam pridaných a hádam na tých "faktoch" bude niečo pravdivé.
Disaster Movie (2008)
Film v ktorom sa za ani nie 90 minút stihnú "zparodovať" : 10 000 BC, Superbad, Juno, Wanted, No country for old men, Indiana Jones 4, High school musical, Cloverfield, Step up 2, Hancock, Sex in the city, Zohan, Jumper, Narnia - Prince Caspian, Enchanted, Iron man, Hellboy, The incredible Hulk, Alvin and the Chipmunks, The Dark Knight, Speed racer, Beowulf, Kung Fu Panda, The Love Guru...a na niečo som ešte určite zabudol. Jednoducho odpad odpadov. A samozrejme to sú len filmy...Ešte sa tam nájde aj Justin Timberlake, Michael Jackson, Dr. Phill a ešte neviem kto...
Bitkári (2008)
Je to blbosť...ale tak svižne natočená že ani na chvílu nenudí. Pripočítajte si k tomu sexy defky, nabratých t-pkov, dobrú muziku a máte na dve hodinky o zábavu postarané.
Dostaňte agenta Smarta! (2008)
Lepší priemer. Carellovi sa podarilo i tie najhoršie vtipy okoreniť svojou chariznou a Anne Hataway... no jednochucho sa na ňu dobre pozeralo. Tých pravých vtipov nebolo veľa, pravdepodobne si ich ani nezapamätám, ale sú vsunuté do dobrých miest a pôsobia efektívne. Obrovským plusom je účasť Dwayna Johnsona, ktorý inak nie moc výrazné obsadenie okorenil. Vo filme sa dá nájsť nepočetne veľa narážok a odkazov na iné filmy (cameo Billa Murraya - wtf?).
Hellsing (2001) (seriál)
Pekná štylizácia obrazu a farieb, dobrý námet na tému Blade a Van Hellsing s prsatými teenagermi. Možno je chybou že som to videl v pôvodnom znení. No uvidíme ako sa zmení môj názor s ďalšími dielmi.
Afro Samurai (2007) (seriál)
Jednonucho geniálne dielo. Kto čáká pestrofarebné anime, ten sa nedočká. Afro Samurai je to najtemnešie, najbrutálnejšie anime s oku lahodiacou animáciou, kde ľudské končatiny lietajú vzduchom. Pripočítam si k tomu hlas Samuela L. Jacksona a mám o 1* navyše. Čiže u mňa jednoznačne 5*.
Courage the Cowardly Dog (1999) (seriál)
Perfektný animák. Čo viac dodať. Silný čierny humor, perfektná animácia, takmer každý ďalší diel je lepši a lepší. A ešte k tomu jeden z najlepších animovaných psov - Courage.