Recenzie (1 269)
Banshee - Season 1 (2013) (séria)
hodne velka pecka...akcni slupka, povedeny bitky, pribeh fajne...akce se zranema je trosku horsi a overthetop ale na bitky je to libovka..super postavy bavime me to moc!
Crows Zero (2007)
tvle zasrany svine v te skole..vymrskal bych to
Carlitova cesta (1993)
pacino diskotekovej kral! 😍 totalni pecka..klasika vole!
Úsvit mŕtvych (2004)
jeden z nejlepsich zombik filmu co znam 😍
Kožená tvář (1990)
strasny hovno..vubec to nebylo pekny tvle..dobra hudba tam byla..viggo zbytecnej..cely zbytecny..zase sem se ztrestal jak svine 🥺 mozna to videt driv byl bych milejsi..ale takhle musim byt prisnej zmrd 🥺 dneska uz tohle neobstoji nikde.. 🙁
Rozhnevaný muž (2021)
no doprdele...STATHAM BEST EVER...tohle je FILM ROKU...ta rezie a ta hudba ztoho udelala neco vic..jeste ted ztoho usravam..! genialni dilo!!!!!!!! citim tady oscary a jestli ne uz nechapu nic..
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Hodne udreny 3* prislo me to strasne nahovno..ten chris kamen neumi vubec hrat ty jeho grimasy a hlas proste strasny..ty pasti furt jak z roku 2004 ten rychlej strih u paste a ten debilni zvuk..no proste zadnej posun..konec celkem dobre se to vyvinulo cekal sem vetsi hovno, ale jak to pak usekli jakoby se na to uz chteli vysrat..no snad uz to nechaj byt :(
Neznáma (2006)
nvm no...divny.. 🙁 nic to semnou nedela a pusobilo to divne a zastarale..asi sem necitlive hovado 🥺
Chobotnica (1998)
tohle je mrdicka..moje guilty pleasure..jako malej sem to zral!!
Kozmický hriech (2021)
ty vole...frenk a bruce v totalni mrdce...tesil sem se na nejakej mix the surge, ale je to v prdeli..nikomu bych to nepral tenhle film.. je to bolest :(