Recenzie (38)
Domek z karet (2013) (seriál)
Nechybí tomu vůbec nic.
Hollywood Ending (2002)
"Srdce je nepředvídatelné. Není jako játra či slezina." 70%
Penn & Teller: Bullshit! (2003) (seriál)
Cítím, jak se zdejší levicové komunitě vaří krev vzteky. :)
Kawasakiho ruže (2009)
To co film sráží do kolen, není poselství, s kterým se nedá než souhlasit, ale místy až neodpustitelně křečovité dialogy a herecké výkony (především Milana Mikulčíka), které nezachrání ani skvělých pět minut Ladislava Chudíka. 50% Zajímavé komentáře: EdaS
The Rave un2 the Year 2000 (2000) (koncert)
Solidní koncert. Ve srovnání s Live at the Aladdin Las Vegas ale bledne.
Český mír (2010)
Klusák s Remundou se inspirovali metodami Michaela Moora, za což mu bude drtivá většina z vás tleskat. Já ne. 50%
Doktor z hôr (1992) (seriál)
Dr. Zhor. Upřímně ... nikdy jsem neviděl celý díl v celku. Je to dílo ryze německé, v tom nejhorším smyslu slova.
Nirvana Unplugged In New York (1993) (koncert)
Akustický grunge-rock. Zdánlivě nesourodé spojení, ze kterého se však vyklubal jeden z nejemotivnějších hudebních záznamů všech dob.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Hvězdička za hlas Dr. Draka Ramoraye.
Zbaľ prachy a vypadni II (2000) (seriál)
S prvním dílem se to sice srovnat nedá, ale když se na to podíváte nezaujatě, tak se to nakonec do průměru vejde.