Recenzie (2 198)
Rozpustený a vypustený (1984)
Pány Svěráka a Smoljaka mám moc rád, ale tohle je nuda. Rozpačitému dojmu napomáhá herecky velice toporný Marek Brodský.
Holka na zabití (1975)
Tenhle film je tak utahaný a nudný, že mám podezření, že to byl od Juraje Herze záměr.
Moby Dick (1998) (TV film)
Velmi slabá TV adaptace Melvillova románu. Velmi levné, nevýrazná režie a herecké výkony, trikově ubohé. Patricku Stewarte, odpouštím ti, ale vrať se do Star Treku, nebo k X-menům.
Policajt zo škôlky (1990)
Velký Arnie mezi malými dětmi. Má to být vtipné, ale nesmál jsem se.
Stratení vo vesmíre (1998)
Film, který jako první sesadil TITANIC z týdenního žebříčku návštěvnosti. A to je tak jediné, co je na něm zajímavé.
Mortal Kombat (1995)
Krystalicky čisté béčko, které si na nic nehraje. Slovy klasika "Je to tak blbý, až je je to krásný". Dokonale odpočinková záležitost, kdy je možno bez obav vypnout mozek a kdyby mi v kině u toho někdo šustil s popkornem a hlasitě fandil, vůbec se nebudu zlobit. Anderson je šikovný béčkař, který mi za malý rozpočet nabídl stominutovou PC hru, převedenou na filmové pásmo, s nulovým dějem a zabalenou do atraktivního obalu. Prostě takovou milou blbůstku pro radost :o)
Je treba zabiť Sekala (1998)
Jeden z nejpřeceňovanějších filmů 90.let. Na to, kolik Českých lvů dostal...
Stratený svet: Jurský park (1997)
Nejslabší film Stevena Spielberga. Více bohužel není co dodat.
Posol budúcnosti (1997)
Jeden z pověstných, tentokrát velmi masivních hřebíků do Costnerovy rakve.
Conan ničiteľ (1984)
Druhý film ze série o Conanovi, jenž svému předchůdci nesahá ani po kotníky. Dokonce i Basil Poledouris to odflákl.