Posledné recenzie (9)
Sliedič (2014)
Parádní a studený thriller s myšlenkou, která je čím dál více aktuálnější.
Orion a tma (2024)
Celkem příjemný pohodoví animák který ovšem se utápí ve velkém množství myšlenek které k sobě na konci nezapadnou a celí příběh se tak utopí v rozporuplnosti ve které bude dospělí znuděn a dítě zmatené. Škoda že se tvůrci nezaměřili pouze na jednu myšlenku a nerozvinuli jí.
Saw X (2023)
Překvapivě velmi emočně a myšlenkově nabitý díl, který mi jen kazili některé béčkově přitažené moment za vlasy a to včetně některých pastí a černobílost některých postav ale na to už u této série jsem zvyklí. Za mě hned po prvním dílu Jamese Wana nejsilnější díl série. PS: Tobin Bell a Shawnee Smith zde hrají mistrovsky.