Recenzie (825)
TY - Série 2 (2019) (séria)
Rozhodně lepší než 1. série..... Je to víc zamotané, ale rozhodně to nevadí, naopak..... Bavil jsem se
Vreskot (2022)
Po 4 letech znovu v kině a už tam zas dlouho nepůjdu, ale je to skvělé pokračování..... Vraždy jsou brutální a i vrazi si to pěkně odskáčou.... Wes by byl nadšený 🙂
Held (2020)
To se moc nepovedlo...... Pointa byla hned jasná a ta hnusná herečka tam byla asi zadarmo 😉
Moře klidu (2021) (seriál)
Vykradačka všeho a celkově o ničem. Občas to i nudí, nápad to byl dobrý, ale mi to nestačilo.... Krom kapitána a doktorek se mi ostatní postavy pletli, ale na to jsem si u korejské tvorby zvykl 🙂
Unesený (2021)
Jeden z těch lepších filmů na téma únos dítěte...... Napětí až do konce.....
Neviňátka (2021)
Doděláme ho? Jak?...... Je to brutální, divné, občas to nudí a někdy šokuje.......
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Po prvním dílu to je velké zklamání.....
Jeepers Creepers (2001)
Pro mě jeden z top hororů po roce 2000....... Jak jedl ten jazyk tak jsme byli s kámoškou úplně v šoku..... Dnes už to asi nešokuje, ale na mě to tehdy fungovalo 😉
Archive 81 (2022) (seriál)
No co napsat..... Příběh fantasmagorie, nesmysl..... Jakož to ateista jsem čekal něco reálného...... Nápad to byl skvělý, ozvučení (soundtrack) byl luxusní. Herci byli vybraní dobře....... Jen jsem čekal jiný děj
Severní vody (2021) (seriál)
Čekal jsem víc..... Mrazivé, ledové drama...... Farrell je skvělý, ale mi to nějak nestačilo. Příběh je slábý...... Nevyužitý potenciál temného, ledového prostředí