Posledné recenzie (4)
Pí a jeho život (2012)
Už dlouho mě žádný film tak neiritoval jako Pí a jeho život. Kýčovitá hloupost s miliony digitálních zvířatek...
Terminator Salvation (2009)
Čtverku sráží debilní scénář, nelogičnosti (jednou je terminátor úplně slaboučký a pak skoro nezničitelný nebo třeba dva terminátoři v celém skynetu :D), strašné dialogy, kopírování nejen Terminátora, ale i mnoha dalších filmů, chybí temná atmosféra jaká byla u Camerona, minimální napětí, Bale mi jako John Connor nesedí, strašný konec... Doufám, že žádné další pokračování už nevznikne a pokud ano, tak se schopným režisérem (nemusí to být zrovna druhý James Cameron, ale hlavně ne další McG) a kvalitním scénářem...
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Mostow oproti Cameronovi vsadil na mírně parodickou atmosféru a nakonec se to jeví jako rozumné rozhodnutí. Loken mi moc nesedla, ve srovnání s Arnoldem z jedničky a T-1000 z dvojky vychází jednoznačně nejhůř. A John Connor? V podání Nicka Stahla se jeví jako ten největší slaboch, do kterého bych ani v nejmenším neřekl, že se z něho stane budoucí vůdce lidstva v boji proti strojům. Film u mě však zachraňují zdařilé akční scény, překvapivé finále a samozřejmě Arnold ve své životní roli... 70 %