Recenzie (2 132)
Karel Zich: Paráda (1983) (hudobný videoklip)
Libozvučná písnička s otřesným videoklipem. Karel Zich společně s asi dvěma, třema dalšími chlapy tam leží na nemocničním lůžku a zpívá si "Je to paráda". [6. hodnocení, 1. komentář, -%]
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Příšerně nudná, neatraktivní pohádka. Co pohádka... To ani pohádka není. Z pohádky tu máme jen Krakonoše a to je tak vše. Už po prvních dvaceti minutách jsem byl otrávený a vydržel jsem to hodinu. Pak jsem to vypnul. Tahle česko-slovenská nuda nešahá ani po kotníky klasickému Večerníčku s Peterkou v hlavní roli. Malinko mě bavil jen Sokol coby národopisec, ale to je tak vše. [3732. hodnocení, 255. komentář, 65%]
Múmia (2017)
Kromě toho úvodu, kdy v Iráku našli zahrabané pohřebiště s obrovskou hlavou, to byla hrozná debilita. [16506. hodnocení, 866. komentář, 54%]
Jsme zpátky! Příběh dinosaurů (1993)
Ti dinosauři jsou nádherně roztomilí. [141. hodnocení, 9. komentář, 56%]
Príbehy zo záhrobia - The Bribe (1994) (epizóda)
Tahle povídka, Úplatek, je celou dobu taková o ničem, ale pak ten konec, ten je suprovej. Hitchock by to líp nenapsal. [21. hodnocení, 2. komentář, 85%]
Moja afganská rodina (2021)
Animovaný film vyloženě pro dospělé, kdy ani ta animace vám nevadí. Mě tedy nevadila, a to nemám animované filmy rád. Mě ten film zaujal svojí netypičností. Svým zajímavým námětem a spoustou odlišností, které jsou v Evropě a v arabském světě. Nejvíc mě dostala svatební noc a potřísněné prostěradlo krví. Bohužel po jisté době se ústřední téma filmu topí v nesmyslných odbočkách. [469. hodnocení, 28. komentář, 71%]
Pánská jízda (2004)
Úplně debilní kravina, která opravdu pobaví. Dejdar, Vetchý a Škultéty fakt válí. [11587. hodnocení, 372. komentář, 28%, 477. nejhorší film]
Vládcovia vesmíru (1987)
Takové guilty pleasure pro milovníky sci-fi filmů přelomu 70. a 80. let. Celé je to koncipováno jako dobře natočené béčko Hvězdných válek. Hlavní hrdina (Dolph Lungren) je ale prototyp Barbara Conana. Hudba a titulky mi připomínaly starého Supermana s Christopherem Reevem. Masky jsou dokonale propracované a nejvíc se mi líbil ten malej trpaslík, ale bohužel děj mě vůbec nebavil. [2197. hodnocení, 162. komentář, 57%]
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
Mě se to moc líbilo. Sice to bylo malinko jiné, než v knížce (hlavně ten konec) a ve spoustě příbězích to bylo hodně uspěchané. Především s tou malou kudrnatou holkou Naty, kterou poznal v útulku. Ale i tak je to krásné a zajímavé v tom, jak to filmaři udělají, když už dávno znáte knížku. [3792. hodnocení, 184. komentář, 63%]
David a Batšeba (1951)
Biblický příběh o Davidovi (ten, který prakem přemohl Goliáše) a jeho románku s vdanou Batšebou, které udělal dítě. Aby ji zachránil před ukamenováním, tak povolá z bitev jejího manžela (aby nešlo poznat, že nenarozené dítě je jeho) a poté jej nechá v bitvě zabít. David a Batšeba je starý, hodně zdlouhavý film, podobný jiným biblickým filmům té doby jako DESATERO PŘIKÁZÁNÍ či QUO VADIS. Natáčen je v ateliérech, což je poznat v každém záběru. Davida hrál skvěle Gregory Peck, Batšebu krásná Susan Hayward. [92. hodnocení, 5. komentář, 71%]