Posledné recenzie (260)
Sněžné bratrstvo (2023)
Při porovnání s filmem Přežít, který mě byl hodně zima, tady víc. Totální nářez.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
První tři série bomba, poslední jsem nedokoukal.
Infinite: Nekoneční (2021)
Sorry, mám rád Marka W. a doufám, že se z toho vyspí a najdem ho někde na začátku, nebo uprostřed, ale né na konci.