Posledné recenzie (4)
Megažralok versus crocosaurus (2010)
Jasně je to mizerný film. Ale snad nikdy ve mě žádný jiný nezanechal tolik, aniž bych to předem čekal. Neuvěřitelné hlášky s jadernými střelami, výbojem z elektrárny a tragické herecké výkony. Chybí sice žralok skákající po letadlech do atmosféry, ale celek bavil více než předchozí díl. V kategorii mizerné filmy, naprosto geniální film.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
ČT do naší generace vrazilo kult, bezpochyby. Díky za to. A hlavně stále pokračuje, nová série se nečekaně povedla, posádka Červeného Trpaslíka jen tak nezmizí.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Lynch v plné síle a kráse. Jeden z nejosobitějších a subjektivně nejlepších seriálů všech dob. Začíná jako nenápadná detektivka, brzo se zvrhne v příjemnou grotesku a finišuje surrealistickým tripem. Seriál s tak parádní atmosférou, že už při tónech úvodní znělky začíná něco naprosto skvělého. Série navíc by mu však slušela. Prequel ve filmu Fire Walk With Me je poté již jen dokonalou tečkou, očekávání nevyhnutelného, David Bowie....