Recenzie (191)
Narušiteľ systému (2019)
Film dobře vystihuje citát z titulků: "Občas si přece jenom přeju, aby člověk mohl děti zase zavírat."
V nemilosti (2021)
Sandra Buldok na stará kolena válí, jen co je pravda ;-)
Drive (2011)
Nejlepsi z celeho filmu je ten skvely synth-pop soundtrack.
Reminiscence (2021)
Sci-fi část dobrá, noir taky, ale slabá režie s romantickou zápletkou to sráží dolů...
Superman (1993) (seriál)
Byla to konina, ale cumel sem na to taky :-)
Nie je čas zomrieť (2021)
4 lidi pisou scenar a vyleze z toho toto...zajimalo by me, kolik lidi by muselo psat scenar k Bondovi, aby byl opravdu o necem...taky je videt, jak si i kvalitni reziseri temer vzdycky vylamou zuby na techhle vysokorozpoctovych filmech, zrejme maji od produkce svazane ruce...
Cry Macho (2021)
Hrozny scenar, slaba rezie, spatne herecke vykony. Misty to pusobi jako nechtena parodie. Clint by uz nemel soucasne rezirovat a zaroven i hrat hlavni roli ve filmu, zrejme je to uz nad jeho sily. Jedna hvezda za nej, ale i tak je to az moc. Priste si radsi znovu pustim Dokonalý svět (1993).
Duna (2021)
Je to hodne politicke, nabozenske, neskutecne natahovane a pritom to jeste neni ani ukoncene...
Viník (2021)
Další "kvalitní" film od Netflixu. Jen tak dál.
Z (1969)
Zajimave tema, ale slaba rezie, misty to bylo skoro az komedialni.