Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Dokonalý akční film. Tečka.
Votrelec (1979)
Vec (1982)
Terminátor (1984)
Votrelec 2 (1986)
Priepasť (1989)
Ad speciální edice: Podívejte se do galerie na první a čtvrtý obrázek odspodu z první stránky :-)
Americká krása (1999)
Narodený 4. júla (1989)
Hutný, těžce protiválečný film s mnoha syrovými, nepříjemnými scénami. Forrest Gump bez růžových brýlí. Jedna z nejlepších rolí Toma Cruise.
Blade Runner (1982)
Sféra (1998)
Tenhle film jsem vždycky nějak míjel. Ani nevím proč, ale z nějakého bizardního důvodu jsem si myslel, že to bude nějaké tuctové a nudné sci-fi pro celou rodinu, kde parta hrdinů zachrání svět. Jak moc jsem se mýlil. Včera jsem to poprvé viděl celé (dřív jsem jen občas zahlédl v tv nějaké útržky) a musím konstatovat, že je to jedno z nejlepších sci-fi, které jsem měl možnost vidět. Zdejší poměrně nízké hodnocení, stejně jako na imdb, je mi záhadou.