Recenzie (208)
Agent bez minulosti (2002)
Vcelku povedený thriller o agentovi, který se jednoho dne probudi, a neví nic. První stopy vedou do banky, kde hrdina zjistí své jméno, ale kromě jména ještě zbraně, hromadu peněž a několik pasů. A pátrání začíná....
Alf (1986) (seriál)
Nejlepší postava mimozemšťana Alfa a s tím spojený geniální hlas Oty Jiráka rulez!
Amélia z Montmartru (2001)
Krásný film jak po vizuální, tak i po příběhové stránce. Velmi poeticky a s notnou dávkou francouzské elegance zpracováno, a Audrey je úžasná. A skvělí jsou i ostatní herci.
Americký Shaolin (1991)
Jojo, to byly časy. Když jsem byl malej, tak mě to dokonce i bavilo.
Apocalypto (2006)
Celý film (jehož začátek je vskutku impozantní) by se dal shrnout do jedné věty: někdo furt někam běhá. Nuda.
Armáda temnôt (1992)
Ach, ach! Škoda té třetí třetiny filmu, mělo to tak dobře našlápnuto!
Austin Powers 2 (1999)
Jedna * za kostýmy. Jinak veskrze trapný a nudný film.
Babie leto (2001)
Poslední role Vlastimila Brodského. Herecký koncert. Kdoví co ještě všechno. Je vám osmdesát, a nevíte roupama, co dělat. Tak se vydáváte za bohatého muže, 'skupujete' rozlehlé nemovitosti, a dobrovolně přijímáte problémy s tím spojené, všechno jen naoko. Když vám tyhle věci někdo zakáže dělat, tak se nudíte. Nechcete skončit jako váš stejně starý soused, který, když se vracíte z nákupu, posmutněle kouká z okna a čeká na smrt. A o tomhle tento film je. O tom, co dělat, když prožijete se svým partnerem padesát šedesát let svého života, a přijde krize.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Tomuhle zbytečnýmu crapu bych dal jednou hvězdu aspoň za koně, akorát blbý, že koně nesnášim.
Beethoven (1992)
Nemám rád dětské infantilní komedie se zvířátky. A ještě navíc s hrdinnými.