Recenzie (61)
O statočnom kováčovi (1983)
Takovej českej barbar Conan.
Rambo (1982)
Daleko lepší než knižní předloha!
Království zombie: Ashin ze severu (2021)
Opět krásně řemeslně udělané. Očekával sem ale něco víc. Půl filmu je: nůůůdááá
Zaklínač: Vlčí sen (2021)
Jako neurazilo mě to, proč ale Vesemir vypadá jako moderní hošík? Chybí mu jen čtvercové brýle. Do dalších adaptací chci Sergeje Lazaněho (Osmani Lafitu) a bude to v tomhle ohledu dokonalé. Opět musím (ač nerad, kurwa) doporučit starý polský seriál.
Papírový dům (Netflix verze) - Vítejte na představení života (2021) (epizóda)
Konečně to zase začíná být zajímavé (po prvních dvou epizodách hrůzy:)) akorát teda musej být všichni gejové a transky. Za to hvězdu dolů.
Papírový dům (Netflix verze) - Věříš v reinkarnaci? (2021) (epizóda)
Začínají mě všichni nějak srát. A Arturo se mi začíná líbit (měli ho nechat jako nezávislou bojovou skupinu, co by tam udělala ještě větší bordel). Koukám prakticky jen ze setrvačnosti, zázračné vyhýbání se střelám je zde přivedeno k dokonalosti.
Království zombie - Série 1 (2019) (séria)
Mám rád princova bodyguarda Matěje. "Princi, pozor! Tam nechoďte! Už ste jedl, princi? Už musíme jít? Já se snad už nikdy pořádně nenajím..." Naštěstí se nemusí převlékat za medvěda, tudíž není v takovém nebezpečí.
Drak prichádza (1973)
Jako malej sem to žral, ale teď sem to nemohl ani dokoukat... slovy manželky: se pere jak Jirka Korn:))
Záhada Blair Witch (1999)
Po tomhle sme se báli chodit do lesa, jestlipak jsou dnes děti otrlejší?
Castlevania (2017) (seriál)
Za všechno můžou ti zlí křesťani! Jako praktikující křesťan sem z toho měl takové zvláštní potěšení. Po první sérii zábavní křesťané mizí a nastupuje příjemná nuda nabořená semtam slušným soubojem. Připomnělo mi to bezstarostné toulky starými RPG světy... (kdyby zůstali křesťani, tak čtyři hvězdy vpohodě)