Recenzie (61)
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Obsahuje jeden z nejlepších soubojů na meče. Nedávno sem zjistil, že to od Star Wars vyžaduju (tím myslím Vás, Solo a Rogue one). Ale ti plyšoví medvídci.... strčte si je prosím doprdele!
Sin City - mesto hriechu (2005)
Nejlepší komiksovej film všech dob! :)) Brůs Vylíz je super a být po mém, tak spolu žili šťastně až do smrti...
Samuraj (1967)
Zaujala mě stará auta a klobouky. Jinak celkem nuda (zdá se mi, že Alain Delon chce, aby to byla nuda). Možná poplatné době vzniku, ale dnes jen dvě hvězdy.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Tento vizuál se mi líbí, škoda jen, že je to z doby, kdy frčela Kurylenko. Ta není sympatická...
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Spolu s Vetřelcema můj nejoblíbenější díl ságy. Ano vole, počítam i tohle do originální ságy. Bohužel nebo Bohudík vždycky na konci brečím.
Vtedy na východe (2000)
Mám Jackieho rád, ale tenhle film mě doteď míjel. Dal sem ale na doporučení na čsfd a nelitoval:) Super Jackieho akce. Rád bych jen víc a lepší Lucy Liu (třeba jako v Charlieho Andílcích) a indiáni bojujou jako číňani se mi zdá....
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Technicky dokonalé, ale něco tomu chybí. Núúúúúúdááááááá. Se slzou v oku vzpomínám na dobu prequelů.
Klaus (2019)
Hódně dobrý s českým dabingem.... za Lívii musím dát pět hvězd!
Jak se stát tyranem (2021) (seriál)
Hezky udělané, bavilo mě to. A slyšet na netflixu o zaprodaných západních levičáckých novinářích za Stalina, to je terno:)
Ostrov pokladov (1990) (TV film)
Na černé rakvi patnáct chlapů popíjí, JoHoHoHó! Ať teče rum!