Recenzie (61)
Duna: Časť druhá (2024)
Asi jsem čekal moc. Řemeslně samozřejmě dokonalé, tak proč sem se nudil! Moc pouště a ty slavný fremeni mě nějakým způsobem dost srali. Škoda, že sem nešel radši na kungfu pandu. Na další díl půjdu asi z povinnosti.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Proč musí být v každé scéně komediální prvek? Miluju Baldurs Gate a ten feeling tam prostě nemám. V televizi by to bylo dobrý, ale lituju, že sem na to šel do kina.
Metallica: 72 Seasons - Global Premiere (2023)
Nejvíc se mi líbil ten klip jak ze starý hry a se srandovníma čertama!
Vlk viking (2022)
Problém je v očekávání. Norský film o vlkodlacích přece musí být něco extra... není, škoda. Standard, co mě neurazí. Nejlepší film o vlkodlacích je stejně Harry Potter a vězeń z Azkabanu:)
Appka (2019)
Celkem zábavné. Manželka se chtěla koukat na Kruh a netflus mi nabídl tohle.... takže relativní zklamání. Dát víc prostoru panu farářovi, mohla z toho být pěkná křesťanská komedie:)
Bledé modré oko (2022)
Vizuálně moc hezké, ale čekal sem, že s Poem se budu aspoň trochu bát a né tolik nudit....
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
Neměl sem žádná očekávání a možná proto se mi to moc líbilo. Hustá akce hlavně v prvních scénách. Celkově jsem z toho zase měl takový ten potterovský pocit. I když , co píše verbal je všechno pravda, stejně doporučuji.
Pozdravy z Fukušimy (2016)
Takovej Lighthouse, ale s ženskejma.
Hľadá sa Yeti (2019)
Musím pochválit moderní animáky. Vizuál, vtip, akce. Poslední dobou samé příjemné překvapení. Asi si příště řeknu "Hovno!" a pustím si další animáč.
Kolja (1996)
Viděl jsem poprvé až teď, když sme ve válce s ruskem. Svěráci sou nadčasoví géniové. Nedávno mi kamarád říkal o jiném filmu, že je to jedno z mála, co poslední dobou u nás vzniklo dobrýho...."a zase to byl Svěrák".