Recenzie (191)
The Crimson Permanent Assurance (1983)
Toto vyšlo i jako součást (předfilm) filmu Meaning of life, podle meho nazoru lepší než zbytek filmu..
American Dad! (2005) (seriál)
Podobnost z Family Guyem se nezapře i humor je obdobný, ale je to nahlížení na témeř stejné problémy z jiné perspektivy, také tam není tolik parodii na filmy a události ve světě...
Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (2005)
Blbost pro děti, dospělého člověka tam bude asi iritovat popření všech fyzikálních zákonů a to i v ré "reálné" části filmu... Tuším že mazi amerckými dětmi by to našlo hodně příznivců...
V Bruggách (2008)
Nevím, jestli to bylo jen mím momentálním rozpoložením, ale tento film mi hned od začátku padl perfrktně do noty, pravděpodobně zvláštními hereckými výkony.
Iron Man (2008)
začátek a konec nic-moc, ale pro ten zbytek rozhodně stojí za 126 min času:)
Beetlejuice (1988)
Pěkné odreagování...
Déjà Vu (2006)
Velice zajímavý film, ale viděl jsem ho tehdy pozdě večer a moc jsem si to neužil ovšem když jsem se na to podíval podruhé opravdu jsem si to vychutnal..
Neviditelná manželka (2002)
Peknej příběh, ale na muj vkus moc doják...
Venkovský učitel (2008)
Perfektní herecké výkony, kamera docela ušla, zbytek je hrozný, myslím, že ostatní Slámovy filmy netrpěly takovou prvoplánovitostí a popplatností době....
Franklyn (2008)
Na tento film jsem narazil náhodou a bohužel s českým zvukem i tak mě ale velice zaujal, na to že je to debut....