Recenzie (788)
Vládkyňa zla 2 (2019)
Me se to libilo celkem dost. Na 1 si pamatuji jen matne, ale jako pohadka pro dospele(?) to je fajn.
Rodina Addamsovcov (2019)
Obcas sranda, ale moc se jim to nepovedlo.
Vpred (2020)
Zajimave, no nevim ale co k tomu. Nemyslim si, ze to chytne za srdce hodne lidi. Vic si myslim, ze to oceni uzke spektrum publika z rad DnD fotriku, kteri to chteji predat svym detem.
Krypton - Blood Moon (2019) (epizóda)
Tady pridavam hvezdicku za gore v podani Doomsdaye..
Krypton - Light-Years from Home (2019) (epizóda)
ha, LOBO!!
Ad Astra (2019)
To uz bylo lepsi Muzi v nadeji, po ctvrte...
Badland (2019)
Na to, že kovbojky už tak nějak nemusím to bylo celkem výživné.
Tenet (2020)
V pulce filmu jsem rezignoval se snahou uchopit casove linky a smycky a nechal se unaset v IMAXu grafickou nirvanou.
Daždivý deň v New Yorku (2019)
Další nezáživný Allen.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Taková vlezlá nuda. Nebýt závěrečných 15 minut, asi by to šlo do kopru.