Recenzie (788)
Volání netvora: Příběh života (2016)
...alebo o chlapcovi, ktory si (ne)vymyslel stromove monstrum, aby ho pripravilo na odchod smrtelne chorej matky...
Chatrč (2017)
...alebo nabozenska agitacia vo filme...
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
...alebo o tom ako sa da pozerat na vizualnu zabavu, na hlavneho hrdinu ani nie...
Pätdesiat odtieňov temnoty (2017)
...alebo o tom, ako vyvolať debatu s manželkou o sexualnych praktikach....
Vo veľkom štýle (2017)
..alebo o tom, ako dochodcovia banku vykradli, aby zabezpecili svoju buducnost.. ehm
Ja, zloduch 3 (2017)
...alebo o tom, ako ma neskutocne bavil tanecnik Bratt :)
Autá 3 (2017)
...alebo o tom, ako to Lightning viac menej zabalil.
Tanec v srdci (2017)
..alebo ako sa raperska tanecnicka vydava do Indie a zamiluje sa tam do indickeho choreografa a tanecnika a ten jej vlastne pomoze vo vlastnej kariere tanecnicky. Moc mi to nesadlo. Ine Indicke tanecky sa mi pacia viac..Aj ked vsetky tje tanecky okolo svadby su uchvacujuce.
Stratené mesto Z (2016)
..zzZZZZzz...ZZzzZzz
Múmia (2017)
...alebo o tom, ako Dr. Jackyl zrejme zozral Mr. Hyde.. aspon postavou to pripominal. Brandanova verzia rozhodne lepsia :)