Recenzie (127)
Rozlučka (2021)
Za mě je to skvělý béčkový film mělo to příběh dobrodružství vraždy boj o život... konec trošku chabší, ale na to že je to německý film tak doporučuji se podívat.
Kód 8: Část 2 (2024)
Pokračování se mi taky moc líbilo, ale mohli lépe propracovat ten konec a celkově závěr filmu byl takový velmi rozpačitý.
Code 8 (2019)
Nevím proč, ale strašně moc se mi ten film líbil. Nabídl zase něco úplně nového.
Orion a tma (2024)
Hrůza film!!! začátek je reálný a ujde ale od tý doby co se objeví tma je to fakt pro děti do 7 let který z toho ještě nemají rozum. SPOILER- Nejde*ilnější bylo jak mluvil v budoucnosti se svojí dcerou a doplňovali příběh a ten konec strašný. Čekal jsem celý film kdy se dostanou do reálného světa do toho planetária ale samozřejmě jsem se nedočkal. Hrozná pohádka. děj 2/10 scénář 1/10
Lovci z konce světa (2024)
Scénař suprový a děj působivý vše zapadá tak jak má. Za mě spokojenost postapo na úrovni.
Kuchyně (2023)
Slabý postapo....
Kryptotrumf (2023)
První půlka slabší ale pak se to rozjelo a mělo to šmrnc.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
film dobrý no hlavně když jsem Kozubovi nerozuměl ani jedno slovo🙂 super zážitek no
Adikts - Průvodci (2024) (epizóda)
ten konec je trošku přepísklej....
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
Nevydržim čekat na rok 2025 na pokračovaní