Recenzie (20)
Milé dítě (2023) (seriál)
Skvělý! Na to, že krimi nemusím, toto bylo od prvního dílu poutavé, dá se na to koukat, má to vše nic nechybí - napínavé, emoce... prostě vše. Moc se líbilo a shlédnutí nelituji.
Skráť to, zlato (2021)
Tohle byl dost zajímavý film s hlubokou myšlenkou..
Léto, kdy jsem zkrásněla - Zamilovaný blázen (2023) (epizóda)
Strašně se mi líbí ty otevřené konce, alespoň je to napínavé a človeka se má na co těšit během toho týdne!
Zaklínač - Každý po svém (2023) (epizóda)
Nejvíce zajímavá byla akorát tak poslední scéna, jinak nuda.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Pecka! Možná ze všech dílů strážců nejlepší.
Zápisník jednej lásky (2004)
Jeden z nejkrásnějších filmů.
Zámena manželiek (2005) (relácia)
Bizarek :)
Zaklínač - Něco více (2019) (epizóda)
„Lidé spojení osudem si k sobě cestu najdou."
Zaklínač - Před pádem (2019) (epizóda)
No prosím, konečně se taky něco děje.
Zaklínač - Čtyři marky (2019) (epizóda)
Zatím je to zajímavé. Těším se na další díly, ale přijde mi, že Zaklínač, jakožto hlavní postava, tam nemá moc prostoru.