Recenzie (585)
Na prahu temnot (1987)
Film je o 3 roky starší než já, i přes to neskutečné překvapení včetně hudby.
Ťažko zamilovaný (2001)
Velmi špatné zobrazení lidí, dvě hvězdičky jen za dvě hlavní role.
Kick-Ass 2 (2013)
Všechny za Christophera Mintze a jeho záporáka :-D
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Nemůžu si pomoct, ale mne ten film prostě baví včetně všech charakterů, Postránecký je bombastickej :-D za malé hodnocení přidám ještě jednu.
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Začátek s letadlem bezkonkurenční :-D
Taxi 4 (2007)
Tohle byla už vyloženě ujetá komedie ale i když vím že kravina nevím proč, když to běží tak to prostě nepřepnu a podívám se na to, asi je to opravdu hlavně kvůli hercům a jejich rolím, hlavně ´´Žibér´´ :-)
Taxi, taxi (2000)
Jednička je prostě jednička, bez ní to nejde a je úžasná a asi pro většinu nejlepší, PRO MNE je dvojka ale ultimátní podívaná, v mých očích plný počet VŽDY pobaví :-)
S tebou ma baví svet (1982)
Přiznám že osobně nemohu nic vytknout, ale veselohra století? To snad ne :-) vedle jiných českých skvostů ani náhodou.
Mistr neznámého boje (1993)
Jeden ze starších kousků co mi jaksi unikal, ano je to béčko, ale béčko třídy A, u mne za 4 bez debat :-)
Breakout (2007)
Hodně špatný a nepovedený film...