Recenzie (585)
Boh odpúšťa... Ja nie! (1967)
Terence a Bud ve vážných rolích čumím, ale v dobrém :-)
Scary Movie (2000)
Už jen kvůli úpadku pozdějších dílů dávám 5, navíc poprvé jsem se fakt párkrát po.... smíchy :-)
Enthiran (2010)
No videl jsem jen kusy a teda :D ani to nemuzu hodnotit :D
Nepriateľ pred bránami (2001)
V celku povedená ukázka prvních dní bitvy u Stalingradu, film pochopitelně skočí hned po úvodu o něco dopředu a nakonec přeskočí vlastně vše, dal bych pět ale to by musel film zahrnovat celkovou situaci Stalingradu, tady jde opravdu jen o hlavní čtvěřici, jejich postavy.
Gestapo (2006) (seriál)
Až na pár nepřesností, perfektní!!!
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
No připravoval jsem si komentář velice dlouhý ale po přečtení komentáře WACOSLAV1 nemám co bych nasal protože on to napsal mými slovi, až na to že já tak hodný nebudu a dám pouze 2...
Náš vodca (2008)
U filmu mne vadí jen jedna věc, sice zvláštní ale tady to mělo tak být, a to delší stopáž!!! Více rozvinout celý proces plus postavy apod. Bylo to moc uspěchané, jinak perfektní a pravdivé. Napola se mi však líbila mnohem více :-)
Krajina policajtov (1997)
Pro mne osobně nejlepší herecký výkon Sylvestra :-) film mne nikdy nenudí ale naopak :-) jednoduše největší hvězda filmu v mých očích je právě on :-)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Bojové sporty zbožňuji a sám provozuji, MMA je geniální odkaz Bruce Leeho co se týče bojových umění, postavy perfektní, příběh klasicky neklasický a zabalený do takového kabátu že nemohu nic vytknout, kdo je však v mých očích největší hvězda není dech beroucí Nolte nebo perfektní Hardy, ale je to právě pan Joel Edgerton který se mi v prvních minutách absolutně nelíbil, byl nesympatickej a nějak sem si říkal že na něj nebudu zvědavej, neznal sem ho a nikdy jsem s ním nic neviděl, nebyla to jeho postava kdo mne příjemně šokoval, ale byl to on sám :-) PS: já sám osobně jsem Striker a líbí se mi tento styl ale z groundfighterů jako byl Joel mám neskutečný respekt, poněvadž i v reálu to vypadá tak jak ve filmu, jsou opravdu schopní celý zápas prohrávat a dostávat na prdel ale svoji situaci si prostě najdou :-)
Jay a mlčanlivý Bob vracajú úder (2001)
Kevin Smith je PRO MNE režisérský bůh, tohle není film pro každého ale pouze pro fanoušky Smitha a všeho čemu fandí on sám, nikdy mne film nenudí ale pokaždé zabaví :-)