Recenzie (1 378)
Akty X - Môj boj 2 (2016) (epizóda)
"Nedopatřením" jsem tento poslední díl o "nejstrašnějším spiknutí všech dob" viděl ihned v úvodu, po prvním díle, na kterýžto svým dějem navazuje a v podtatě zabaluje celou sérii. Neuzavírá. To by nebyla Akta X...
Akty X - Babylon (2016) (epizóda)
Z docela aktuálního příběhu o terorismu udělali tvůrci větší mišmaš než Pejsek s kočičkou, když vařili dort. Díl nakonec není v podstatě o ničem. Nejslabší z X-té série.
Akty X - Znovu doma (2016) (epizóda)
Škoda, že nebylo více využito hororového potenciálu ještě lépe. Slabší 4*.
Kolotoč v kuchyni (2016) (relácia)
Zmatkářská uspěchaná soutěž, která mne vůbec neoslovila.
Trabantom z Austrálie do Ázie (2016) (seriál)
Zatím po prvním díle - tudíž hvězdy dodám později. Bude-li to mít grády jako předchozí dobrodružné cesty, jako že nejspíš ano, tak to bude hodnotná podívaná za všechny hvězdy. edit (po 5.díle): No nevím, zda se díly z nekonečných rovných cest po Austrálii neměly víc sestříhat. Jsou nekonečný... /Na samostatný film se podívám až po seriálu. Ono opět jistě nebude možné v relativně krátkém celovečeráku zobrazit všechny ty peripetie a patálie. Seriál vtáhne do děje nepochybně víc./ edit (po 8.díle): Přesun do rozmaitější Jihovýhodní Asie dodává větší punc zajímavější exotiky. komplet: 90%
Akty X - Mulder a Scullyová stretávajú monštrum (2016) (epizóda)
Lehce sebeparodický komediální díl. Občas je třeba nebrat to vyšetřování nadpřirozených záhad příliš vážně... :)
Žrouti (2016) (seriál)
"Luxus na talíři" je solidní prdel na druhou, neboť jako sranda v podstatě ani nevypadá. Vaříme s Mírou je také ještě fajn. Ale celé dohromady mi to moc neštimovalo. Chtělo to vypadat jako "Kancelář Blaník" o vaření, ale přišlo mi to jako promrhaná příležitost se zbytečne lacinými vtipy.
Vaříme s Mírou (2016) (relácia)
Protiklad pro "Luxus na talíři". Luxus si si pomrkávaně a zábavně jakoby utahuje z Pohlreichovsky načančané gastronomie, Míra je takový všelidový Babica, který vaří jednodušeji než jednoduše. Vaříme s Mírou je mnohem slabší káva ne Luxus na talíři. Slabší tři hvězdy.
Luxus na talíři (2016) (relácia)
Tak to fakt luxus! :-) A ještě větší sranda je, jak někteří diváci nepochopili (alespoň zpočátku), že se jedná o nadsázku a jakési parodování kulinářské gastronomie. První polovina dílů za 5*, druhá je již trochu opakování, takže za 4*. Robert Mikluš je skvělej!
Pevnost Boyard (2016) (relácia)
Originálního Boyardu jsem viděl jen několik dílů, nijak mne to příliš neoslovilo. Primácká verze mi vzhledem k české účasti a tudíž větší autenticitě bez nutnosti titulků či dabingu, přišla koukatelnější. Přestože je to dle mne jen taková zbytečně nákladně natáčená kravinka, u které se pobaví v hlavní řadě soutěžící, mne první díl i pobavil. Nejen některými výstupy, ale i jakousi sebeparodií. Sledovat, jak si další naše "celebrity" hrají, však dále nehodlám.