Recenzie (1 944)
Tip a Tap (1971) (seriál)
Tip a Tap mi nic nerikaji, ale pokud se nikdo zmini o strycku Fidovy, uz vim o co se jedna.... o naprosto skvely vecernicek....
Asterix a Galovia (1967)
Asterixe jako komix primo zboznuju a prevedeni na platna taky. Ovsem tento prvni dil neni tak vtipny, jako vetsina ostatnich a hlavne je tam malo Obelixe. Celkove myslim ze patri k tem slabsim dilum, ale urcite je to pohadka na vysoke urovni a ma sve kouzlo....
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Jako pro me rozhodne nejlepsi dil z cele serie. Totalni narez, nejvetsi sranda, perfektni dej, super hlasky. Proste parada. Jo a az na to nekdo budete koukat v 5 rano na festivalu Cervenho trpaslika, kdyz vsici ostatni spi, tak mi dejte vedet... (muj zazitek s kamosem.....)
Beastie Boys, 50 kamer a 40 tisíc očí (2006)
Vetsina hudby se nedala poslouchat, je to priserne natoceny a desne moc dlouhy na dokument o kapele, kterou nemam rad. Jedine co je na tom zajimave, je napad.... Zase jsem se nechal od kamosky na neco nalakat.... :-/
Živelná pohroma (1999)
Velice prumerny film s debilnim Afleckem. Ale Sandra to nastesti zachranuje, je ziva, vtipna a proste dobra... Ale znam mnohem lepsi jeji komedie.,..
Na rybách (1997)
Takova obycejna prumerna komedie. Par vecem jsem se celkem zasmal, dej to melo ustavajci. Glover a hlavne Pesci ukazuji sve kvality, ale z prumerneho scenare toho vic nevytriskaj... Proste takovy pohodovy film...
Elisa z Rivombrosy (2003) (seriál)
Nesnasim serialy tohoto typu... Ale miluju dekolty tohoto typu :D
Dogma (1999)
Jako zase jednou zajimave uchylnej snimek.... Dost psycho, hodne srandy a celkove zajimavy snimek s hodne zajimavym nametem...
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kdyz jsem vsechny dily ohodnotil tim nejlepsi zpusobem, jak asi muzu ohodnotit baleni, kde je cela saga pohromade????
Shrek 2 (2004)
Druhy dil mi prisel na zhruba stejne urovni jako dil prvni. Bylo to uz vice parodujici a zabavnejsi, ovsem dej zase nebyl tak dobry. Proste na zhruba stejne urovni. A ted k filmu samotnemu. Je fakt vyborny... paradni hudba, animace, forky jsou uzasne a nektere momenty k nezapomenuti.... proste parada. Btw Ice Age stale neprekonana....