Recenzie (300)
Agresivní virus (2014) (seriál)
1.séria - 90% - postupne som si tento seriál obľúbil, aj keď začiatok bol ťažký a zdĺhavý, no predsa len nejako začať musel.Po zoznámení sa s hlavnými hrdinami a zaporákmi hodnotím pozitívne a teším sa na ďalšie časti. 2.séria - 90% 3.séria - temnejšia, ale nie lepšia - 80% 4.séria - odfláknuté finále, ktoré ukončilo vlastne všetko, pretože muselo, seriál bol skvelý a bude mi chýbať - 60%
Jurský masakr (2012)
Nudné, nezaujímavé, herci nenadchli a efekty nič moc,ale zas na druhú stranu,na béčkové nizkorozpoctove sci-fi to mohlo byť ešte o triedu horšie, našťastie nebolo.
Hľadá sa Dory (2016)
Prekvapujuco malo vtipne, malo svieze, nezazivne, ale zas na druhej strane, roztomile postavicky, ktore urcite pobavia :)
Divokí psi (1996) (TV film)
My si ani nevieme predstaviť, čím všetkým si niektorí ľudia prešli A čo všetko pri úteku z krajiny zažili, dokument s plnou vážnosťou ukazuje životy tých, ktorým ich rodná krajina vzala všetko.
Lucifer - Vezmi mě zpátky do pekla (2016) (epizóda)
Finále ako sa patrí :)
Volejte Saulovi - Na komoru (2016) (epizóda)
Jedna z najlepších epizód.
Volejte Saulovi - Bez rukaviček (2016) (epizóda)
Pre mňa zatiaľ najlepšia časť 2.série.
Bohovia Egypta (2016)
Americká rozprávka s egyptskou atmosférou.
Hai to gensó no Grimgar (2016) (seriál)
Nudny zaciatok, uvidime ci sa to posunie dalej, ale zatial hodnotim ako priemierny japonsky animak, ktory neponukol dosial nic zaujimave.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Vynikajúce, som nadšený, potešený, odporúčam.