Recenzie (301)
Stávka na neistotu (2015)
Vôbec ma tieto finančné kecy nezaujali a určite nie som jediný. Jedna hviezdička za skvelých hercov.
Agresivní virus (2014) (seriál)
1.séria - 90% - postupne som si tento seriál obľúbil, aj keď začiatok bol ťažký a zdĺhavý, no predsa len nejako začať musel.Po zoznámení sa s hlavnými hrdinami a zaporákmi hodnotím pozitívne a teším sa na ďalšie časti. 2.séria - 90% 3.séria - temnejšia, ale nie lepšia - 80% 4.séria - odfláknuté finále, ktoré ukončilo vlastne všetko, pretože muselo, seriál bol skvelý a bude mi chýbať - 60%
Jurský masakr (2012)
Nudné, nezaujímavé, herci nenadchli a efekty nič moc,ale zas na druhú stranu,na béčkové nizkorozpoctove sci-fi to mohlo byť ešte o triedu horšie, našťastie nebolo.
Hľadá sa Dory (2016)
Prekvapujuco malo vtipne, malo svieze, nezazivne, ale zas na druhej strane, roztomile postavicky, ktore urcite pobavia :)
Divokí psi (1996) (TV film)
My si ani nevieme predstaviť, čím všetkým si niektorí ľudia prešli A čo všetko pri úteku z krajiny zažili, dokument s plnou vážnosťou ukazuje životy tých, ktorým ich rodná krajina vzala všetko.
Lucifer - Vezmi mě zpátky do pekla (2016) (epizóda)
Finále ako sa patrí :)
Volejte Saulovi - Na komoru (2016) (epizóda)
Jedna z najlepších epizód.
Volejte Saulovi - Bez rukaviček (2016) (epizóda)
Pre mňa zatiaľ najlepšia časť 2.série.
Bohovia Egypta (2016)
Americká rozprávka s egyptskou atmosférou.
Hai to gensó no Grimgar (2016) (seriál)
Nudny zaciatok, uvidime ci sa to posunie dalej, ale zatial hodnotim ako priemierny japonsky animak, ktory neponukol dosial nic zaujimave.