Recenzie (300)
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
3,5 *
Cesta za Vianočnou hviezdou (2012)
Herci nezaujali, zaporaci bez náznaku logiky,dej odbity,kazdy vedel ako sa to skonci,krásna atmosféra - jediný svatly bod inak podpriemernej rozprávky.
Městečko Pines (2015) (seriál)
1.séria - 90% 2.séria - 60%
Planéta Zem - Season 2 (2016) (séria)
Fascinujúce zábery z rôznych kútov sveta, dychberúce snímky a neodolateľný komentár počas všetkých častí.Som unesený.
Vianočná žúrka (2016)
Bola to najvacsia hlupost aku som za posledne obdobie videl a k tomu vsetkemu este aj Jenniffer sklamala.
Catastrophe - Episode 1 (2017) (epizóda)
Menej komedialne, viac dramaticke, ale aj tak to stalo za to :)
Teória veľkého tresku - The Romance Recalibration (2017) (epizóda)
To bola asi najnudejsia cast tejto serie.
Prázdniny (2017) (seriál)
Nie je to zle a nie je to ani dobre, vykony niektorych detskych postav su tragicke, malo srandy,ale zas na druhej strane, na vecerny oddych po dlhom dni, slnecne luce na chalupe bodnu.
Hviezdna párty (2016) (relácia)
Je to totálna nezábavná somarina a Andrej Bičan,ktorý je už viac trápny ako prínosný.
Underworld: Krvavé vojny (2016)
Išiel som do kina s nie príliš veľkými očakávaniami a potvrdilo sa mi to.Príbeh nezaujal, postavy o ničom, boje po dlhých dialógoch chabé. Bolo to krátke,jedna z mála potešujúcich informácií, samozrejme Kate Beckinsale,bez nej to neide.Verný - neverný fanúšik, končím a k tejto sérii sa už nevrátim.Sklamanie na plnej čiare.