Recenzie (301)
Prísľuby z Východu (2007)
Takto nejako si ja predstavujem tvrdosť a chladnokrvnosť ruskej mafie, ktorá nepozná hranice.Skvelé vygradovaný trhák, ktorý vás dostane ako svojím surovým príbehom tak aj skvelými hereckými výkonmi Naomi Watts a Viggo Mortensena.Kto nevidel, tomu môžem vrelo doporučiť.
Na sever severozápadnou linkou (1959)
Super scénar, skvelý príbeh, brilantné herecké výkony a jeden geniálny režisér-no čo iné som si mohol želať.Super!!
Vtedy na Západe (1968)
Butch Cassidy a Sundance Kid bol môj najobĺúbenejší western.Podľa komentárov, ktoré som k tomuto filmu čítal, som čakal že Vtedy na Západe ho tromfne,ale nestalo sa tak.Prekrásna hudba, geniálni herci, krásna Claudia Cardinale, výborné prostredie,jednoducho super film,ale to nezmení nič natom,že Butch a Kid naďalej zostanú aj naďalej mojím naj westernom.8.8.2008
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Ďalší skvelý Miyazakiho animák, ktorý je skvelý jak vďaka jedinečnej animácií tak kvôli výbornej hudbe.2 hodiny som dokázal čumieť na film plný dobrodružstva, napatia a nerozlúčného kamáratstva mezi Sheetu a Pazuom.Jednoznačne jeden z mojich naj animákov a to som ich už videl hodne.Obidva Zámky v oblakoch sa stali pre mňa srdcovkou a kultom medzi Mizazakiho filmami.Paráda!!
Pat Garrett & Billy the Kid (1973)
Veľmi dobre natočený western, vynikajúce herecké výkony,ale občas dosť nudné.Takže u mňa za štyri.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Síce sa tento film odohráva v jednej miestnosti, doležité hlavne bolo, čo sa odohrávalo v mojej mysli.12 rozhnevaných mužov nie je film určený pre diváka, ktorý obľubuje vysokorozpočtové trháky.Tento film je určený pre tých, ktorí túžia dozvedieť sa ako to chodí pri obvineniach a akú moc majú v rukách tí, ktorí odsudzujú alebo udeľujú milosť.2 hodiny napatia a hlavne skvelý koniec radia tento film k mojim TOP10 filmov a právom.
Vyjednávačka (2001)
Herečka je v pohode, aj docela ujde.To, že je to podľa skutočnej udalosti ma asi prinútilo dať 3 hviezdičky.Inak musím priznať, že je solídny, priemerný thriller, ktorý sa asi nezapíše do dejín, ale je to film, na ktorý,keď v budúcnosti natrafím, tak si ho ešte raz určite pozriem.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Tak cvoknutý film som už dávno nevidel.Výborný snímok od ako iank skvelého Miloša Formana.Tých 5 oscarov je samozrejme zaslúžených.Tento film patrí medzi mojich naj a odpórúčam každému, kto ho ešte nevidel.Skvelé!!!!
Sicko (2007)
Skorumpovaný americký zdravotnícky systém v USA.To im fakt nezáleží na životoch ľudí???To im fakt ide len peniaze???Kto lepšie by nám tento problém mohol lepšie vysvetliť a ukázať ako samotný majster v oblasti takýchto filmov- Michael Moore.A vrajže najvyspelejšia krajina sveta!!!
REC (2007)
A ja som si myslel, že sa prestali točiť horory, ktoré by ma dokázali aspoň raz poriadne vystrašit.Tomuto filmu sa to podarilo dokonca viackrát.Super kamera, výborne strihy,krásna španielska reportérka a záhadný vírus, ktorý napadá každého, kto sa k nemu priblíži.Jednoducho odporúčam každému fanúšikovi Cloverfieldu a Záhady Blair Witch.Ja osobne si tento film zaradím medzi mojich pomyselných 20 naj filmov.Super!!!!