Recenzie (123)
Vyproštění 2 (2023)
Druhé Vyprstění se naladilo na indickou notu, takže hlavní téma je vztah mezi rodičem a jeho smradem. Na akci se kouká dobře, i když občas nudí svojí naivitou. Lepší než první díl.
Bez lítosti - Jaroslav Stodola (2023) (epizóda)
Jarda je fakt hroznej pičus!
Mandalorián - Kapitola 16: Záchrana (2020) (epizóda)
Zatímco předchozí díl se mi v celým / zatím / seriálu líbil asi nejvíc, tak v tomhle díle tvůrci nezklamali a opět všechno shodili zpět na retardace level. Něco tak trapnýho se jen tak nevidí. 96%? OK...
Americký ninja (1985)
No a... kdo to jsou ty ňiňjasové?
Pomsta (2019)
Béčko s docela slušnou hudbou.
Dallas (1978) (seriál)
Celé rodiny sedíc večer před CST a dychtivě očekávajíc nový díl Dallasu s informací, jestli to té svini J.R. zase projde! No a když zemřel Bobby, celej národ hořce plakal...
Berettův ostrov (1994)
Jako cvrček jsem na to samozřejmě kouknul kvůli Arnoldovi. Taková blbost.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Začne to docela dobře, ale postupně se z toho stane naivní hloupost. Škoda, podle hodnocení jsem se těšil.
Vražedné pobrežie (1991) (seriál)
V 90s velký hit.
Jamamba (1985) (TV film)
Jamamba mě jako dítě docela solidně vyděsila. Vyju hladyyyyyy...