Recenzie (123)
Hunted (2020)
Trapárna.
Chľast (2020)
Při sledování jsem dostal chuť na whisky s ledem. Mňam.
Justice League (2017)
Tahle banda moc nefunuje ...
Gympl (2007)
Ty Ajnštajne ! ... Super film o časech před vstupem do dospělosti.
Zombieland (2009)
Jedna navíc za úvodní titule s Metallicou.
Akty X - Home (1996) (epizóda)
Trapárna. Divný dialogy, stupidní chování postav atd. Sice je to nechutný, ale za to tomu víc jak 2* nedám.
Otec rodiny (2000)
Tady ještě Mikuláš Klec předváděl svůj kvalitní herecký standart.
When We First Met (2018)
Krásná Saša a zbytek ujde, i když oproti například takovýmu Palm springs to jede na poloviční, tedy jen jednu kouli.
Deň zlomu (2006) (seriál)
Časový smyčky ve filmech mám rád, ale tady je to téma zpracovaný dost prázdně. Víc jak dva díly jsem nezvládnul. Utahaný, nezajímavý, bez jiskry, bez nápadu ... Ztráta času.
Yesterday (2019)
Rasistická podprahová trapárna, kde je běloch zobrazován jen v negativním světle. Je to trochu paradox, protože film se točí především kolem muziky, kterou vytvořili běloši. Navíc to není ani moc vtipný a hlavní postava je extrémně škaredá. Jedna za nápad.