Recenzie (123)
Matrix Resurrections (2021)
Škoda, že nenechali jít Trinity zpátky do Matrixu. Bylo by to zajímavější zakončení svědčící o symbióze, která vznikla mezi Matrixem a lidmi. Má to pár dobrých nápadů, ale jako celek to moc nefunguje.
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Podle mých bohatých zkušeností při revoltách proti autoritám, by tam na té lavici zůstal stát sám. Ale nejsem Američan, takže je možný, že tam je populace bohatěji prostoupena lidmi s koulema.
Cargo (2017)
Doufám, že nikdy nebudu muset dělat rozhodnutí jako hlavní hrdina, jestli sejmout autem zombíka, nebo to raději napálit s celou rodinou do stromu.
Secrets of Playboy (2022) (seriál)
35-40 Pepsi denně + 1,5 kg mms a dojel to až do 91. Končím s dietou.
Podvodník z Tinderu (2022)
Jojo, diamanty ... to je vždy ošemetné ...
Dotyk Medúzy (1978)
Film sráží dolů především postava francozkého detektiva na výměně Brunela. Žádný div, že Ventura už nikdy nepřijal podobnou roli, protože tu působí jako trouba a vypadá to, že si tu tvůrci záměrně dělají z Frantíků prdel. Jinak super film s tradičně skvělým Burtonem.
Masakr v Římě (1973)
Docela chytrej biják. Škoda, že tak zapadnul. Yes ... YOU! YOU WILL DO IT!
Osamelý vlk McQuade (1983)
Nej film se Šukem Norrisem.
Král (2019)
Já prostě nepochopím, proč se filmy tohohle typu točí. Kdyby to aspoň mohlo historicky poučit, ale když je jednání hlavní postavy vymyšleno, jedna z hlavních postav je vymyšlena atd. atd. Nakonec je z toho paskvil, na který se sice dobře kouká, ale je to furt vymyšlený paskvil schovaný pod závojem historie. Komu tím prospějete, co ? " Musíš vyržet, Jindro!" Prostě musíš ty vole.
Moonfall (2022)
Hloupá a zbytečná nuda.