Recenzie (256)
Zelenáč (2018) (seriál)
Hrdina je sympaťák, bohužel scénář je děravej jak řešeto. Velká škoda promarněné šance.
Upír v rodině (2023)
Dost to připomíná uřvané americké rádobykomedie. Kdyby se tvůrci nesnažili jim přiblížit, mohlo jít o slušnou komedii. Takhle to je tak na 40%.
Renfield (2023)
Nicolas Cage hraje roli, která mu docela sedne. Asi proto je snesitelnej. Příjemná jednohubka na sobotní večer.
Posledná misia (2004)
Tak špatnej akční film, až jsem to musel shlédnout jako velmi špatnou komedii. Neuvěřitelný.
The Orville - Paradox smrteľnosti (2022) (epizóda)
Hodně křečovitá kopie ..
Zaklínač - Série 2 (2021) (séria)
Plusy - Lepší výprava než v první sérii. // Mínusy - Občas ten děj vůbec nedává smysl. Scénáristi jsou asi víc sjetý, než Ovčáček ..
Alien: Harvest (2019)
Velmi pěkně zpracované, ale jinak recyklace všeho již viděného.
Dobré místo (2016) (seriál)
Milé, nenáročné, od třetí série jde kvalita strmě dolů.
Love, Death & Robots - Měňavci (2019) (epizóda)
Velmi solidně zpracovaný kraťas z Afghanistánu. Snad se dočkáme dalšího pokračování, téma je to zajímavé.
Love, Death & Robots - Dobrý lov (2019) (epizóda)
Pro milovníky steampunku a čínské mytologie to je asi zajímavá jednohubka. Pro všechny ostatní docela bída ..