Posledné recenzie (51)
Hvězdné války podle Turka (1982)
Nejlepší film, co jsem kdy viděl. Nejlepší.
Prenasledovaný (2011)
Asi jsem koukal na něco jinýho.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
To CGI občas hodně "wonky".
Nejlepší film, co jsem kdy viděl. Nejlepší.
Asi jsem koukal na něco jinýho.
To CGI občas hodně "wonky".