Recenzie (256)
Mestečko Heuréka (2006) (seriál)
Je to občas legrační, ale jinak to za moc nestojí. Divim se tak vysokým hodnocením.
Ultraviolet (2006)
Barevný úlet.
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Zajímavé ztvárnění, ale absence příběhu je pro mě neúnosná.
Šaolinský futbal (2001)
Výborná parodie. Musíte brát s nadhledem. Pak je naprosto dokonalá.
Černej Dynamit (2009)
Nejsem příznivcem Blaxploitation filmů, takže mně to moc neoslovilo, ale chvílema jsem se docela zasmál.
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Místy velmi trefné a přitom velmi nenápadné (nenásilně vložené) parodie jsou super.
Horizont udalosti (1997)
Začátek velmi slibný, poté béčko, a k tomu docela nudné.
Symptom Pandorum (2009)
Váhám mezi *** a ****. Nebýt to tak béčkovité (což mi normálně až tak nevadí), tak zběsile sestříhané (chvílemi jsem nevěděl co se děje, do toho navíc tma .. spíš než strašidelné to bylo k uzoufání), a dát tomu trochu víc příběhu, šlo by o jeden z nejlepších scifi hororů. Škoda že byl potenciál filmu z cca 40% promrhán. Přitom začátek má velmi kvalitní atmosféru.
Funny People (2009)
Cca o půl hodiny až hodinu zkrátit a byl by to velmi slušný film
Mary a Max (2009)
Ke konci až mrazivé, jinak velmi příjemný zážitek.