Recenzie (256)
Mazaní hoši (1998)
V době svého vzniku to byla pohodová oddychovka, teď to je skoro nekoukatelná ptákovina. Pokud fandíte konopí, stojí to asi za shlédnutí, v opačném případě mrkněte na něco, co má hlavu a patu.
Bůh žehnej Americe (2011)
Takový sympatičtější Volný pád (Falling Down).
Ženy pro měny (2004)
Zajímavý námět, nezajímavé zpracování. Snahy o konfrontaci jsou neskutečně křečovité, ani jedna ze stran není sympatická.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Je to tak za 70 %. Nejdříve to působí pofiderně, poté srdce fanouška scifi zaplesá blahem.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
Bizarní, prvoplánovité, spíše nechutné / šokující než strašidelné.
Lucy (2014)
Herecké výkony i scénář spadají do jiného žánru (parodie). Některé momenty (před budovou stojí několik aut asijské mafie, tahají z kufru zbraně, v tom přijedou policajti, zaparkujou o kousek dál a naběhnou do budovy počkat na mafiány) jsou buď výplodem dementního scénáristy, nebo pokusem o surrealistický zážitek. Osobně tipuju první možnost. A to, že Morgan Freeman tentokrát vysvětluje vše od začátku filmu až do konce, je jen taková třešnička na dortu.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Ultra ptákovina, která dokáže pobavit, ale i pěkně naštvat. Výborný příklad filmu, ke kterému zaujmete buď pozitivní, nebo naprosto negativní názor.
Brak (2002)
Nomen omen. Jedna * za několik světlejších momentů.
Zbesilý útek (2006)
Primitivní story, nešikovné střihy, rádoby smysl dávající flashbacky, pro mě totální zklamání.
Nákupné maniačky (2013) (relácia)
Opravdu bizarní. Účastnice by potřebovali transplataci mozku.