Recenzie (391)
Poldou na 24 hodin (2004)
Když se sejde banda neschopných, ve většině případu i přitroublých chlapů a ještě k tomu zlodějů, kteří mají smůlu vznikne z toho tato komedie, která není ochuzena o klasický francouzský humor. Který není v tomto filmu nijak vychytaný. Mnoho zápletek, mno zvratů, žádný dobrý ftip nebo scéna. Jen samé šíllené situace, ze které je vyvozena další šílená situace atd.. Moc dobří byli policajt a zloděj jak spolu mají noční šichtu a spolu kouří jony.
Už sme tam? (2005)
Jak rikam, ze by Ice Cube nekdy umel hrat to se vubec rict neda. Klasicka americka rodinna komedie. Podobna Rodince na tripu (Johnson´s family vacation). Zadne velke prekvapeni i kdyz je pravda ze jsem se i misty zasmal ale tento styl mne nesedi.
Sahara (2005)
Spise komedie, nez nejaky dobrozdruzny pribeh, trosku pripominajici Vitejte v dzungi s The Rockem a S,W. Scottem ale zase to nemelo vubec ten smrnc a tu poradnou podivanou. Jedine, proc tento film na 3* je za hlavni postavy dvou kamaradu, kteri delaji cely film a nejaka zapletka uz neni ani dulezita, protoze se ztraci tak v pulce filmu. Skoda, tvurci se radsi meli drzet hledani ztracene lodi, nez zachranovani cele planety od nebezpecneho viru.
Moja veľká indická svadba (2004)
Hodne nove krve, hodne noveho pojeti pribehu, hodne barev, hodne hudby, hodne uchylny Kholi saab, hodne dobre ale skoda jen druhe poloviny.
Veľký sen malej zebry (2005)
Pro deti to urcite ale nemyslim si, ze i dospeli v tom nic zajimaveho nebo ftipneho nebo dokonce trochu smutneho nenajdou. Nebyla to tak ani komedie jako spis hezky pribeh o velmi zlastnim snu jeste zvlastnejsiho tvora jako zavodici zebra.
Boogeyman (2005)
Urcite tak z pocatku dobry horor, desici sceny, stupnujici napeti. Nerozlustitelne zahady ale pak prijde zvrat a cely film ide od desiti k peti nebo spis k nule. Konec strasny. Snad i male dite by vymyslelo lepsi konec
Aienji (2003)
Cim to, ze se takove filmy netoci v Evrope nebo v Americe, cim to, ze asiate maji takovy cit pro detail, pro dokonalost, pro vciteni se, pro hudbu a jeste k tomu, kdyz se to zkloubi dohromady, vznikne z toho opravdu nadherne dilo. Prekrasny pribeh dvou mladich lidi, celkovy dojem zalozen na nadhernych, jednoduchych, vsednich ale pri tom krasnych obrazech. Nadhera
Holičstvo 2 (2004)
Tak urcite povedenejsi nez jeji starsi braska. Konecne jsou vychytane dialogy, takze i pro evropana srozumitelne a zabavne. Dejova linie propracovanejsi a vsechno uz to dava smysl. Zadny strohy dej. Mozna trosku mene ftipne ale zato ucelenejsi a celkovy dojem mam lepsi.
Holičstvo (2002)
Kazdopadne, kdyz se film odehrava porad jen na stejnem miste, tak ho musi vytrhnout dialogy nic jineho. Ale to co se tam keca tak to je sprska tech nejvetsich zvastu, ktere vas po 5 minutach prestanou bavit poslouchat.
Prepadnutie 13. okrsku (2005)
Takova prumerna akcni podivana. Bohudik jsem necetl predlohu, tak mne to nejak neovlivnilo. I kdyz mohl to byt o mnoho lepsi film. Necekane zvraty tam byly. Snad priste az se zase nekdo pokusi a remake tak se pouci z predchozich nezdaru.