Recenzie (1 198)
Pocit viny (2007)
Pokud člověk nečte obsah, tak ten začátek je hodně veliký překvapení, pak je to spíše takové televizní drama s dobrým výkonem Umy. 63%
Star Trek: Discovery - Co bylo, je jen předehrou (2018) (epizóda)
Neni co resit, proste mazeeeeec.
Hrozba z temnoty - Just My Imagination (2015) (epizóda)
Tak takhle jsem se dlouho nezasmál, kam se hrabou veškeré komedie nebo scénky nebo jakýkoliv díl Big Bang Theory. Je to sice díl o kravině a s hlavní dějovou linií moc nesouvisí, ale ta neskutečná prdel tomu dává korunu :-)
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Tak pokud tohle nepromění všechny nominace na oscary, tak je ten filmovej svět fakt nespravedlivej:-) Naprostá pecka a těch prvních deset minut mě rozsekalo, dlouho jsem se takhle nezasmál a hlavně něčemu co ani vtipný být nemá. Jeden z mála filmů co jsou o ničem, ale s dokonalým scénářem, režií i hereckýma výkonama a ta hudba taky stojí za to. Za mě film roku (když nepočítám Marvelárny). 95%
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
I přes tu češtinu mě to hodně bavilo a o tom to přeci je. Původní film znám hodně dobře a nedá se to srovnávat, ale Dwayne jako vždy perlí, je to komik jak vyšitej :-) 85%
Do krajek (2017) (relácia)
To neni pro holky :-)))
Zakladateľ (2016)
Ty hambáče jsou prostě dobrý, ale po shlédnutí tohoto filmu na ně moc chuť nemám, už jen z těch morálních zásad. Michael Keaton je na oscara, nechápu že nemá ani nominaci. 81%
Domek z karet - 65. kapitola (2017) (epizóda)
Jo, pár detailů co nedávají moc smysl si člověk v celé sérii všimne, ale to co se odehrálo v posledních dvou vteřinách tohoto dílu mě opět dostalo. Underwoodovi prostě nezklamou :-) Paráda!
Teória veľkého tresku - The Long Distance Dissonance (2017) (epizóda)
Kdybych mohl, dám 6*. Fakt mi tekly slzy smíchy, co víc dodat, závěr překvápko :-)
Divoké vlny 2 (2017)
Hezká animace, ale jinak nic extra, ani jsem se moc nezasmál, vlastně všechny fórky byly celkem suchý. I ty děti to přestává bavit, zlatej krteček :-) 24%