Posledné recenzie (6)
Mlčanie (2016)
Stacilo me 1,5 hodiny
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
V posledni dobe jeden z nejlepsich filmu co jsem videla. Uz si ani nepamatuju, kdy jsem se takhle u filmu zasmala.
Najdlhšia jazda (2015)
Dlouho jsem si takhle nepobrečela. Doporučuji.