Recenzie (1 405)
Tenet (2020)
Christopher Nolan opět vymyslel něco netradičního, příběh mě velice zaujal, i když je pravda, že se divák musí trošku více soustředit, aby se v tom orientoval. I přes stopáž 2,5 hodiny mě film neustále bavil, pořád se tam něco dělo, byla tam spouta akce, herecké obsazení také dobré. Jediná výtka je k hudbě, ta se mi ve filmu moc nelíbila.
Kostarika, země harmonie (2018) (TV film)
Líbilo se mi, jak se v dokumentu prolínaly záběry, jednu chvíli město, jednu chvíli příroda.
Trollovia: Svetové turné (2020)
Na začátku jsem se úplně lekl co to na mě vybaflo, nějaká rocková královna a furt jenom zpěv a žádný příběh. Postupem času se to zlepšilo, opět jsem viděl staré známé popové trollíky. Bylo znát, že je to především animák pro děti.
Americká elegie (2020)
Příběh o klukovi a jeho podivné rodině. Jeho matka je feťačka, babička také ve svém životě nebyla úplně vzorná, ale alespoň se vnuka ujala, aby z něj nebyla „nula“. Herecké výkony jsou dobré, příběh zaujme, ale je tam i spousta nudných scén. Nejzajímavější je asi skutečnost, že je to natočeno dle skutečné události.
Pan Jangle a vánoční dobrodružství (2020)
Za mě se jedná o hezký vánoční příběh o vynálezci, který přijde o vše, až na konec opět vše získá. Akorát ty písně byly úplně bez energie a do filmu se nehodily. Nebýt písní, tak bych šel s hodnocením výše. Avšak takto, když to je muzikál, musím dát jen 3*. Překvapilo mě pak téměř výhradně černošské obsazení, nevím jestli to je kvůli dnešní době (kdy se preferují jiné etnicity než běloši) anebo to byla jen náhoda.
Scoob! (2020)
Za mě se jedná o moderní, zábavný příběh Scooby Dooby Dooa. Je to dobrodružné, hezky animované a se spoustou odkazů na nejrůznější firmy či služby, avšak tyto odkazy jsou velmi vkusně začleněny do filmu. Za mě tedy spokojenost. A Simon Cowell byl parádní, překvapil mě.
Hubieho Halloween (2020)
No tahle Sandlerovka se moc nepovedla. Tedy má to jisté kouzlo, Hubie je moc hodný a milý člověk, ale spousta scén ve filmu nemusela být (nebyla vtipná). Jinak ta základní kostra příběhu je fajn a líbila se mi. Ale jako celek to moc jako komedie nepůsobí a divák se u toho určitě nezasměje. Adam Sandler zde obsadil opět mnoho svých známých hereckých kolegů a ti to tam akorát kazí.
Sváteční rande (2020)
Luke Bracey a Emma Roberts jsou sympatičí a příběh se snaží jít trošku jiným stylem než tradiční romantické komedie, což se mi líbí. Ale je zde také pár trapnějších scén a celkově mi film přišel dlouhý. Každopádně se mi to líbilo, ale více jak 3* dát nemohu.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Je to určitě netradiční film, některé vtipy jsou opravdu dobré a divák se zasměje, jiné jsou trochu horší. Celkově je to zajímavý počin, je to oživení filmového průmyslu, ale za mě jen 3*.
Enola Holmesová (2020)
Bál jsem se, aby se nejednalo o nějaký nepovedený film, který se chce přiživit na jménu Sherlock Holmes. Ale musím říci, že Netflix to zvládl parádně! Enola Holmes je velice sympatická dáma a její dobrodružný film mě velice bavil. Moc oceňuji to, jak film (Enola) zapojoval diváka do děje. Sherlock ztvárněný Henrym Cavillem byl taktéž super. Atmosféra historického venkova a Londýna na mě dýchala z celého filmu. Taktéž zápletka s mladým lordem mi seděla.