Recenzie (355)
Apollo 13 (1995)
...Jeden z nejlepších filmů o letech do vesmíru, v němž není ani tak vyzdvižen onen známý americký patos, jako lidskost sama v podání Hankse a hlavně Harrise... Skvělé efekty i hudba, herci rozhodně nezaostávají a hrají tak živě, že jsem tam byl téměř s nimi...
Slnko, seno, jahody (1983)
...Bezva vzpomínka na začátky Troškovy tvorby... Z dalšími přibývajícími filmy jde ale hodnocení exponenciálně dolů... A z "odpadu" se už nevyhrabal...
Slnko, seno a pár faciek (1989)
...Ty facky se fakt povedly... Jako malý jsem se těšil na všechny 3 díly, ale jak jsem starší, tak jsem asi náročnější...
Princezná z mlyna (1994)
...Asi nejlepší Troškova pohádka... Toho chlapa ale fakt nemusím... Babrař... No, 2 hvězdy, a ani o čtvrt více...
Princezna ze mlejna 2 (2000)
...No na Trošku fajn... Může být rád za 1 hvězdičku...
Anjelská tvár (2001)
...Troška by opravdu neměl točit... Jedna hrůza za druhou... Příběh nula... A nic víc jsem ani nehledal...
Z pekla šťastie 2 (2001)
...Opět Troška... A opět hrůza...
Z pekla šťastie (1999)
...Troška opět nepřekvapil... A opět u mě nezískal ani jednu hvězdičku... Možná i kvůli Kuklové, která by opravdu měla stát jen za kamerou...
Piaty element (1997)
...Tenhle film možná není úplně perfektní jako ostatní 5 hvězdičkové, ale já mám pro něj slabost... Trochu jako vystřižený z komiksu, ale možná právě proto zaujal... Navíc přímo skvělý Gary Oldman bavící každý záběr, na kterém se objevil... Rovněž Chris Tucker v roli přitepleného DJ intergalaktického rádia se asi více než přemohl... Suma sumárum 4,5 hvězdičky...
Astronautova žena (1999)
...Divné, vlastně nevím, v čem tkvěla pointa... Nejsem magor, ale asi jsem malou nápovědu potřeboval... Napětí ovšem nechybělo, i když už vlastně nevím, k čemu se vztahovalo... Nezaujal, v paměti nezůstal - jeho chyba...