Posledné recenzie (374)
Invalid (2023)
Na slovenské pomery až nevídane vydarená rázovitá gansterka, ktorá si konečne poradila s dlhodobo kŕčovítymi akčnými scénami, tak typickými pre stredoeurópsku filmovú produkciu. Veľmi milé a najmä vtipné až do samotného záveru gradujúce prekvapenie s geniálnym hlavným hrdinom, hereckým obsadením a írečitou slovensko-záhorackou náturou. 9/10....
Opičí človek (2024)
Patelov režisérsky debut balansuje na hrane čistokrvného akčného béčka vo vysokej kvalite a filozofickej akčnej drámy. Pre tuctového indického diváka možno karmický opus, no pre bežného Európana skôr ťažko dešifrovateľná mystická cesta. Premýšľam ako k tomuto počinu pristúpiť. Ako akčná indická variácia Johna Wicka je to viac než vydarené, no hranie sa na filozofické riešenie kastových rozdielov pre štandardného diváka veľmi ťažko uchopiteľné. Stále však pred očami veľmi vydarenú a sebaistú réžiu, kvalitnú akciu a akčné remeslo v malíčku. Silných 70%.
Bastard (2023)
Veľmi silný príbeh zo starej filmovej školy s geniálnym Madsom v hlavnom záprahu. Niečo, čo je dnes už len málo kedy vidieť. Divácky stráviteľné, artovo hlboké. Presne tak ako má správny film, ktorý chce odovzdať aj niečo väčšie ako len bezduchú zábavu, naozaj vyzerať. 9/10.