Recenzie (36)
Svetové megaprojekty - World's Tallest Bridge (Millau Bridge) (2005) (epizóda)
Více se tu věnuje jednotlivým kapitolám (důvod stavby, výběr architekta, ...) Lepší jak z konkurenční série "Extreme Engineering" tam se věnují nejvíce určitému období stavby.
Priamy kontakt (2009)
Zajímavost: scéna ve které jede s mercedesem dole po schodech a následně narazí do benzinky je použita s filmu " Teror ve vlaku " s Van Dammem.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
1. série: 60 %, 2. série: 40 % 3. série: XX %, 4. série: XX ==== zatím 50%
Terminátor: Príbeh Sáry Connorovej (2008) (seriál)
I když se druhá série proti první zlepšila, je výsledný dojem hodně slabý. 1. série: 20 %, 2. série: 40 % ==== 30%
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003) (seriál)
1. série: 60 %, 2. série: 60 % 3. série: 40 %, 4. série: XX %, 5. série: XX %, 6. série: XX % ==== zatím 53%
Klinika Grace (2005) (seriál)
1. série: 60 %, 2. série: 40 % 3. série: 40 %, 4. série: XX %, 5. série: XX %, ==== zatím 47%
Nezvestní (2004) (seriál)
1. série: 40 %, 2. série: 20 % 3. série: 40 %, 4. série: 0 %, 5. série: 80 %, 6. série: 40 % ==== 37%
Neporaziteľná Jane: Ťažko ju zabiť! (2007) (seriál)
Kdyby nebylo prvních zhruba 5 dílů a posledních co se odehrávají v maďarsku tak by hodnocení bylo o hvězdu lepší.
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
1. série: 40 %, 2. série: 40 % 3. série: 80 %, 4. série: 60 % ==== 55%
Roswell (1999) (seriál)
1. série: 70 %, 2. série: 40 % 3. série: 10 %