Recenzie (2 022)
Osudové pláže (1988)
príbeh o veľkom priateľstve neraz ťažko skúšaného a aj keď je to príbeh krásny nedokáže sa vyhýbať nudným pasážam...avšak Bette Midler ale aj Barbara Hershey sú úžasné a hudobná vložka takisto :) 70-75%
Spáči (1996)
šokujúce a emotívne ale sem tam aj vtipné a osviežujúce s vynikajúcou hudbou od Johna Williamsa, scenárom a hereckými výkonmi...malo to dušu a nebol to len kadejaké prázdny film 90%
Čeľuste 3D (2011)
ach kam som to zase šľapol...od začiatku do konca zle...strašní herci, dialógy IQ húpacieho koníka, absurdné správanie postáv na každom kroku, ešte aj z vizuálnej stránky žralokov sa vám bude chcieť grcať...chcel by som povedať že typický americký teenagerský horor plný alkoholu, sexu a krvi ale nič z toho vo väčšej dávke v tomto filme nenájdete
Dreamhouse (2011)
sľubné obsadenie no v podstate žiadne veľké divadlo...prvá polovica filmu mi prišla o úplne niečom inom ako tá druhá a to skĺbenie sa mi vôbec nepáčilo...prvá polovica veľmi nádejná no vyvrcholením to azda len pokazili...ale suma sumárum dalo sa na to celkom bezbolestne pozerať
Nočný let (2005)
veľmi podobné ako Flightplan z toho istého roku s Jodie Foster a kvalitatívne asi na rovnakej úrovni...bolo to krátke ale za to svižné, dynamické ale záver bol poslabší 70%
Svet podľa Prota (2001)
nebudem sa rozpisovať, proste krásny film 90%
Bunraku (2010)
chválim chválim...podarená komiksovka...páčila sa mi vizuálna stránka ale aj hudobná vložka...voči hercom v podstate nemám výtky a akože celkovo sa na to dalo dobre pozerať :)
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
detská naivnosť a nevinnosť spojená s holokaustom a vyšiel z toho vcelku pekný, dojemný a emotívny film s krásnou hudbou
Paranoid Park (2007)
obyčajný príbeh spracovaný nudným spôsobom s nudnými postavami...sklamal ma pán Van Sant
Pasca na lásku (2007)
príjemná nenáročná oddychovka 70%