Recenzie (2 022)
Z vězení do éteru (2007)
príbeh mi prišiel nudný, bez poriadnej iskry, bez poriadnej hlavy aj päty...čo sa mi zase páčilo bol herecký ansámbl a super hudba :) 65-70%
Capote (2005)
príbeh sám osebe je veľmi jednoduchý a priamočiary ale to čo robí tento film jedinečným sú herecké výkony (Hoffman my jednoducho vyrazil dych ale aj ostatní mu zatne sekundujú), celková atmosféra ale aj hudba...80-85%
Anjel smrti (1998)
hm začínalo to celkom sľubne, zaujímavý námet, dobrí herci, no čím dlhšie to trvalo tým menej to na mňa fungovalo a záveru nemožno uprieť prekvapivosť ale ani dementnosť...70%
Noc živých mŕtvych (1968)
priekopník medzi filmami svojho žánru a podžánru, základný kameň všetkých nasledujúcich zombie horrorov...aj napriek svojmu veku dokáže prekvapiť očariť či dokonca vydesiť...film pôsobí veľmi prirodzene, nenútene a nekončí smiešnym happyend-om...skratka Romero vo svojej prvotine vyťažil z minima maximum...80-85%
Maska červenej smrti (1964)
zaujímavý námet aj fajn prevedenie čo mi celkom vadilo bola prílišná teatrálnosť ale film mal svoje čaro
Muž, ktorý spadol na Zem (1976)
no mne sa to nepáčilo, nebavilo a celkovo som asi ani nepochopil zámer pána režiséra a Bowie na mňa pôsobil strašne odpudivo nie len svojím zjavom ale aj herectvom...atmosféra bola dokonale divná čo divnému filmu len prospieva ale znova by som si tento film asi nepozrel..cca 50%
Ray (2004)
úplne ma pohltil tento film...to čo mi chýbalo pri Walk the Line sa tu naopak nachádza plus skvelá hudba a skvelý herci - hlavne teda neskutočný Foxx a každá minúta ma bavila a nevadila mi ani tá dlhá stopáž (150 minut) 90%
Motýlik (1973)
ani neviem čo k tomu vlastne povedať iba že to bol krásny a zároveň aj kvalitný film ktorý určite treba vidieť 85-90%
Zkurvenej pátek (2000)
pokračovanie je približne na rovnakej úrovni ako prvý diel resp. rovnako slabé...čiže okrem pár svetlých momentov tento film nič iné neponúkne...40%
Harold a Maude (1971)
veľmi milý, prirodzený a úprimný film s úžasnými postavami a skvelou hudbou 80-85%