Recenzie (16)
Justice League (2017)
Viděno ve 4dx tím pádem o hvězdičku navíc.
Taking Off (1971)
Je tu lehce poznat, že se Forman inspiroval vlastní tvorbou (Konkurs 1963), ale to nemění nic na tom, že jsem se parádně bavil. Konečně jsem po dlouhé době viděl výbornou komedii.
Pomsta rytiera (2007)
Co jsem od tohoto očekával, to jsem dostal.
Démanty noci (1964)
Ta třetí hvězdička jen kvůli té kameře. Jinak se přiznám, že jsem se v tom občas ztrácel.
Čierny úsvit (2005)
Pokud jsem viděl dobře, Seagal měl krom scén, kde je mu vidět do obličeje, za sebe dubléra. Už se ani nepral, zdálo se mi že dostal málo peněz a tak vystupoval jenom se skrčenou rukou a bouchačkou.
Pumpkin (2002)
Souhlasím s Paldinim a doufám, že to tvůrci nebrali vážně:).
Niet návratu (2007)
Nebylo to zlé, Jodie Foster se mi moc líbila, jak se pomalu měnila, ale musím dát jen tři*. Paul Kersey to prostě není.
Detská hra 2 (1990)
Chucky je prostě borec!
Pán a pani Smithovci (2005)
Dal bych 4*, ale muselo by to mít nějaký konec. Jina kjsem se vcelku pobavil.
Krupiér (1998)
Úplně excelující Clive Owen. Nemám co dodat.