Recenzie (61)
Boa verzus pytón (2004)
Jedno z největších scífek všech dob. Proč jsou elitní jednotky vždy takoví debilové? V Návratu Jediho je rozdrtili roztomilí medvíci. Tady jdou ve třech na desetimetrového hada. Největší drsňák byl stejně borec, co na ně šel s lukem a šípy. Tohle musí vidět každý.
Madagaskar (2005)
"Já jsem flákota!"
Sin City - mesto hriechu (2005)
Vizuální bomba.
Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (2005)
U mě lepší než Jumanji. Asi to bude tím, že jsem byl okojen jako filmové děťáko na sicfárnách. Oddechovka jako dělaná pro mě.
Prci, prci, prcičky v tábore (2005)
Příběh mladýho Stiflera bez stiflerovi mámy. Jak si to představují? Alespoň pětkrát nastavený konec. Jak si to představují?
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Jeden z nejlepších animáčů všech dob. Mohl bych se na něj dívat pořád dokola.
Viem, čo si robil minulý piatok trinásteho (2000)
Obdivuju všechny, co se na to dodívali.
Prísne tajná misia (2005)
Zajímavé, že se zřítila zrovna do Severní Koreje. Zajímalo by mě, jestli Rusy neštve, jak v každém špatném americkém (občas i dobrém) filmu dostanou od Amíků kotel.
Underworld: Boj v podsvetí 2 (2006)
První díl jsem viděl kdysi dávno, tak mi "kdo je kdo?" a "o co komu jde?" ze začátku trochu ucházelo. Ani ty flashbačíčky mi moc nepomohli. To mi však po pár minutách a spousty prolité krve bylo jedno.
Hmla (2005)
Mlha nemá vůbec žádný spád. A ještě ho zadrhávají flashbacky. Celý film čekám až se začne něco dít. Až hlavní hrdina vezme baseballovou pálku a bude s těmi přízraky, či co to je za zrůdy, bojovat jako "chlap". Místo toho jen ukázal svou svalnatou hruď a trochu svého řídičského umění.