Recenzie (51)
Diktátor (2012)
Aladeen, muthafucka!
Dny, které otřásly světem (2003) (seriál)
Viděl jsem jen díl o iPodu a větší snůšku nesmyslů jsem neslyšel. Doufám, že se vše jen ztratilo v překladu a další díly nejsou tak mimo mísu.
Na západe nič nové (1930)
Vypustili z knihy spoustu důležitých a "hutných" momentů a těch pár, co tam nacpali, občas vyznívají dost komicky. Meh.
Vraždiaci primát (2007)
Tak dlouho jsem se nezasmál.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Meh, další "datadisk".
Vynález (2004)
Co?
Príbeh ozajstného človeka (1948)
Všechna čest, je to pašák, ale bylo to děsný nůďo. Mám se stydět, že jsem to jen proklikal?
Iron Man 2 (2010)
Takový... Normální.
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
To je tak debilní, až je to dobrý.
Team America: Svetový policajt (2004)
Já jsem jako pochopil, že to má bejt parodie na všechno možný, ale přišlo mi to naprosto debilní. Tak dyžtak pardon.