Recenzie (51)
Armáda temnôt (1992)
To byla snad největší kokotina, kterou jsem kdy viděl. Fakt.
Smrteľné zlo 2 (1987)
CO!? :D
Lesný duch (1981)
Jsem myslel, jaká to nebude oldskool strašárna a v životě jsem se u horroru tak nenasmál. Haha.
Spalovač mrtvol (1968)
To bylo nebeské.
Alicia (1994)
To zas byla uchylárna.
The Inbetweeners (2008) (seriál)
Anglický prcičky. Ale dobře se stíraj. Po 3. sezóně nepřestává bavit, přidávám stár.
Paranormal Activity (2007)
Film o naprostym hovně, s nejapnými postavami, ale ty noční záběry, hueee.
Metalocalypse (2006) (seriál)
Meh.
Rok jedna (2009)
Let's cut some foreskins!
Tobruk (2008)
Kdyby jste věděli, jak moc jsem se snažil, aby se mi to líbilo. Tak jsem se snažil. Ale vono je to tak hrozně o hovně a tak strašně uměle natahovaný, s tak debilnim koncem, že prostě tomu dávám hvězdičku za to málo hudby, co tam je a řekněme za prvních dvacet minut. I když ani nevim proč.