Recenzie (571)
Drtivá porážka (2009) (relácia)
Překvapivě zábavné? Mno, kdo by se nebavil z cizího neštěstí. Prostě, když si ten druhý, pořádně nabije hubu :DD
Frozen (2010)
Opět tolik debilit v jednom filmu, ti tvůrci se snad na výsledek nedívají. Oni se zavírají přes týden lyžařská střediska? Nikomu nepřišlo divný, že na parkovišti stojí osamocené auto. Ani jeden z té trojice nemá mobil? Venku mrzne, až se na lanovce dělají rampouchy a těm hercům se od pusy nezakouří a nezakouří......a mohl bych pokračovat dál. Jinak se to celkem snad dalo vydržet. Když pominu tu neustále ječící kozu na lanovce. Sedět vedle ní, tak jí asi skopnu dolů. Vidět a zapomenout, celé zpracování mě nechávalo ledově klidným.
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Proč? Proč se tohle natočilo? Děj byl zajímavý asi jako Paroubek v politice. Dialogy "bohaté", jako děti v Somálsku. Scénář a režie? To je minimálně na kopanec do prd... Kameraman musel něco hulit, protože jsem občas čekal, že se ta kamera otočí o 90°....Šmarjá, a ten konec, to byla třešnička v kanálu.
Ondine (2009)
Pohádky mám rád, tohle jsem ale zas tak moc nežral. Herecké výkony....na jedničku, tam to pro mne ale končí.
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Ač mi tam Tom připadal občas jako suchar, tak je to překvapivě stravitelné a ke všemu i humorné. Cameron byla o5 sladká a zábavná. Hlavně, když držela v ruce pistoli :-)
Experiment (2010)
Po herecké stránce opravdu neskutečně přesvědčivé. Dějově a režisérsky, se z toho určitě dalo vytřískat mnohem víc. Konec byl suchý, jak padající listí.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Anderson točí filmy jako na houpačce, jednou nahoře a pak zase dole. Afterlife.....co říct? Se drží dost při zemi. Jestli se na toto podívali bratři Wachowski, tak se asi museli věru nasmát. Neuvěřitelná mega vykrádačka Matrixu. I tak je vizuální a dějová stránka prakticky bezúčelná. Vše je nudné, okoukané a neskutečně laciné. A konečně mi došlo, proč bylo použito tolik zpomalených záběrů. Film by jinak trval asi pouze hodinu. Už nám zbývá akorát Milla a Ali, které drží film nad skoro odpadovou propastí. Závěrem?.....Uvidět a zapomenout.
Piraňa 3D (2010)
Znáte to...cibule, pistole, cibule, pistole. Tak tady je to piraňe, kozy, piraně, kozy. A musím říct, že ten český dabing byl děsivější, než ty samotné rybičky. :-)
Cherrybomb (2009)
Celkem pohodové britské drama, s prvky komedie. Můžu říct, že jsem se i kolikrát slušně zasmál. Rozhodně bych to ale nezahrnoval do škatulky thriller, to určitě ne.
Centurion (2010)
Hlava sem, ruka tamhle.....tam to lítalo víc jak v Pearl Harboru a stříkalo jako v Kill Billu.